Veel gestelde vragen

Zijn de bloemen wel van goede kwaliteit met zo’n prijs?
Ja, zeker. Daar hoef je niet aan te twijfelen. Wij kopen in op kwaliteit. Iedere ochtend -nacht voor de meeste mensen- letten we op de kwaliteit van de bloemen die aangeboden worden.

Wij kopen superscherp op de klok en bij de kweker in. De lijnen zijn kort.

Bij ons is de prijs niet van invloed op de kwaliteit.

Bovendien gunnen wij iedereen gezelligheid in huis en willen we het graag betaalbaar houden voor iedereen!

Wat als de bloemen toch een mindere kwaliteit hebben?
Wij willen dat je minstens 7 dagen van de bloemen kan genieten. Mocht het toch minder lang zijn, neem dan contact met ons op. Dan krijgt u een nieuw boeket en kunnen wij ons assortiment verbeteren. Het blijft toch een natuurproduct.

Is er een minimumbestelbedrag?
Ja, maar dat is maar € 12,50 en het wordt ook nog gratis thuisgebracht!

Zit ik aan een opzegtermijn vast?
Nee, besluit u toch geen gebruik meer te willen maken van het afgesloten bloemenabonnement, dan kunt u dit zelf annuleren of pauzeren in uw account of u stuurt een mailtje en dan regelen wij de rest.

Moet ik altijd een abonnement afnemen?
Wanneer je kiest voor het abonnement natuurlijk wel. Dit kan 1 x, 2x, 3x of 4x per maand zijn.
Maar u kunt ook kiezen voor een boeket. 

Moet de ik de hele dag thuis op de bank blijven wachten op de bezorging?
Dat mag, maar hoeft natuurlijk niet. Wij bezorgen op een vaste dag en in een vast tijdsblok. Tevens kun je in de opmerkingen aangeven of het bij de buren afgeleverd mag worden. 

Waarom bezorgen jullie niet in mijn regio?
Momenteel bezorgen we alleen in de omgeving Haaglanden. Wij willen ons bloemliefhebbers zo goed mogelijk van dienst kunnen zijn en daarom rollen we het platform langzaam uit. Houd dus regelmatig onze facebook en website in de gaten, om te kijken of we al in jouw regio bezorgen.

Wel kunt u er voor kiezen om het af te halen in een van onze winkels. U betaalt dan geen bezorgkosten, maar kunt toch genieten van onze prachtige bloemen.

Ik ben niet tevreden, wat nu?
Dat is erg jammer! We willen dat iedereen tevreden is en daarom doen we ook helemaal niet moeilijk. Stuur ons een mailtje met waarom/waarmee je niet tevreden bent en we zorgen z.s.m. voor een oplossing.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Abonnement: Kies voor een klassiek boeket of een plukboeket. Kies hoe vaak per maand je een boeket wil ontvangen. Stop het in je bloemenkrat. Kies eventueel nog een mooie vaas. Vul je gegevens in. Betaal via ideal, de volgende betalingen zijn automatisch. Wacht tot we je boeket komen brengen.

Boeket of rouwarrangement : Ga naar de betreffende pagina en kies iets moois uit. Stop het in je bloemenkrat. Kies eventueel nog een mooie vaas. Vul je gegevens in. Betaal via Ideal of Paypal. Wacht tot we je bestelling komen brengen.

Bedrijven kunnen ook op rekening bestellen. 

Hoe kan ik betalen?
De abonnement gaan eenmaal via ideal en daarna wordt het automatisch afgeschreven.
De losse bloemen kunt betalen via Ideal en paypall.

Hoeveel zijn de bezorgkosten?
Voor de abonnementen zijn er geen bezorgkosten. Het is een service, zodat iedereen kan genieten van bloemen.

Voor de boeketten en rouwarrangementen zijn de bezorgkosten €6,95 per adres. 

Kiest u voor afleveren in de winkel, dan zijn er geen bezorgkosten. 

Kan ik ook een zelf een boeket kiezen voor een abonnement?
Nee, helaas niet. Je kunt kiezen voor een klassiek boeket of voor een plukboeket en de rest is een verrassing. Wel is het iedere keer anders!

Als je niet van verrassingen houdt, kun je natuurlijk ook zelf een boeket uitkiezen in de shop. 

Kan ik ook bloemen bij iemand anders laten bezorgen?
Ja, dat kan. Vink het vakje ‘afleveren op een ander adres’ aan en vul de gegevens in.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Doe dit wel voor 06:00 uur van de bezorgdag. Daarna kan het niet meer.

Wat gebeurt er met mijn bloemen als ik toch niet thuis ben?
Als je niet thuis bent, kunnen we het afleveren bij de buren. Dit doen we alleen als het specifiek vermeld is bij de opmerkingen. Niet iedereen heeft goed contact met de buren, jammer genoeg.
Anders nemen we het mee terug. Je kunt ons dan mailen, zodat we kunnen afspreken wanneer je boeket klaar staat in de dichtstbijzijnde winkel. Dit doen we, zodat we zeker weten dat je vers boeket krijgt en niet een boeket die al 2 dagen op je staat te wachten.

Kan ik het ook in een winkel afhalen?
Uiteraard. We hebben verschillende winkels. Kijk op de pagina ‘openingstijden’ welke winkel het dichts in de buurt is en wanneer deze open is. Je kunt bij het invullen van je gegevens aangeven of je het wil afhalen of wil laten bezorgen.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra je je bestelling hebt afgerond, krijg je een bevestiging. Als je deze niet hebt ontvangen, is de bestelling niet doorgekomen. Neem dan contact met ons via info@bloeiendexpres.nl en we zoeken het verder voor je uit.

Wat wordt er met mijn gegevens gedaan?
Wanneer je een abonnement hebt afgesloten, slaan we je gegevens op, anders kunnen we de volgende keer je voordeur niet meer vinden. Zo niet, dan gebruiken we deze alleen voor onze nieuwsbrief en anders doen we er helemaal niets mee.